ماساژ برای بیماران

ماساژ برای بیماران

 

ماساژ برای بیماران پارکینسون

بیماری پارکینسون یک اختلال نورولوژیک است که با مشکلاتی مانند لرزش، سفتی عضلات و آسیب‌های حرکتی همراه می‌باشد. این بیماری بر کیفیت زندگی بیماران تاثیر دارد و آن را دستخوش تغییر می‌سازد. ماساژ درمانی نقش مهمی در کاهش علائم این بیماری و بهبود وضعیت بیماران دارد. از طریق تکنیک‌های مختلف ماساژ پارکینسون می‌توان انعطاف پذیری عضلانی، کاهش تنش‌ها، تسکین استرس  و بهبود خواب را برای بیماران پارکینسون فراهم نمود. در این مطلب به بررسی ماساژ برای بیماران پارکینسون می‌پردازیم. با  مرکز ماساژ آپادانا همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

ماساژ اصفهان

ماساژ برای کارمندان

کارمندان در طول روز به دلیل ساعات طولانی کار، تنش‌های مختلف، زمانبندی محدود، وظایف متعدد و نبود تعادل بین کار و امور زندگی، تحت فشارهای جسمی و روانی قرار دارند. همه موارد فوق باعث می‌شود که یک کارمند در طول روز خستگی، استرس، تنش و  دردهای مختلفی داشته باشد. ماساژ برای کارمندان یک راهکار فوق العاده موثر برای کاهش سطح استرس و افزایش بهره‌وری جسمی و روانی می‌باشد. در این مطلب از مرکز ماساژ آپادانا به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم. با ما همراه

باشید.

ماساژ برای وکلا اصفهان

ماساژ برای وکلا

 

در دنیای شلوغ وکالت، استرس و فشار کاری اثرات منفی بر وضعیت سلامت جسمی و روانی وکلا دارد. این افراد ساعات طولانی پشت میز نشسته و همچنین ساعاتی از روز را در جهت رسیدگی به پرونده‌ها در دادگاه‌ها به سر می‌برند. به همین دلیل فشار سنگین و تنش بسیاری را تجربه می‌کنند. ماساژ برای وکلا یک روش کاربردی در جهت کاهش تنش‌ها، استرس‌ها و بازیابی انرژی می‌باشد. در این مطلب به بررسی بیشتر ماساژ وکلا می‌پردازیم‌. با مرکز ماساژ آپادانا همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

مرکز ماساژ آپادانا ارائه کننده انواع ماساژ های ریلکسی ، رفع گرفتگی ، درمانی ، زیبایی و لاغری در اصفهان است.

این مرکز با ماسور های دوره دیده و دارای مدرک تخصصی بوده و به صورت حرفه ای فعالیت مینماید.

مرکز ماساژ آپادا نا دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و علاوه بر مشتریان خصوصی و اختصاصی با سازمان های بزرگ فعالیت مینماید. 

تماس با مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

شماره رزرو:

03136412629

ارتباط با مدیریت:

09130268595

آدرس:

اصفهان،چهار راه آپادانا ، ابتدای آپادانا اول ، جنب ایستگاه تاکسی ، مرکز ماساژ آپادانا