ماساژ برای پزشکان

در دنیای پر تنش پزشکی، ماساژ روشی موثر برای کاهش استرس و افزایش کیفیت زندگی است. شیفت کاری پزشکان به صورت فشرده می‌باشد و فشارهای روحی و جسمی مختلفی را متحمل می‌شوند. به همین دلیل ماساژ راهکار کاملاً کاربردی برای افزایش انرژی و کاهش خستگی این گروه از افراد است. در این مطلب به  بررسی ماساژ برای پزشکان می‌پردازیم. با مرکز ماساژ آپادانا همراه باشید و ادامه مطلب را از دست ندهید.

معرفی ماساژ برای پزشکان

ماساژی که برای پزشکان استفاده می‌شود نوعی تکنیک تخصصی است که هدف آن بهبود عملکرد جسمی و روحیه این افراد می‌باشد. این ماساژ ترکیبی از تکنیک‌ها و راهکارهای مختلف ماساژ است که به طور اختصاصی، برای هر فرد با در نظر داشتن نوع فعالیت و نیازهای جسمی و فردی مشخص می‌گردد.

 معمولا پزشکان به دلیل داشتن شیفت‌های کاری طولانی، ایستادن و یا نشستن زیاد،  بی‌خوابی و مواردی از این قبیل به مشکلاتی مثل دردهای عضلانی و اسکلتی دچار می‌شوند. به کمک ماساژ می‌توان این دردها و مشکلات را کنترل نمود و تسکین داد.

 از سوی دیگر پزشکان به دلیل مسئولیت بالایی که دارند با استرس و نگرانی بسیاری روبرو می‌شوند. این استرس بر روی سایر بخش‌های بدن نیز تاثیر گذاشته و مشکلات مختلفی مانند مشکلات خواب، خستگی مفرط و مشکلات قلبی را ایجاد می‌کند. از طریق ماساژ می‌توان به بهبود گردش خون و کاهش استرس پزشکان کمک شایان توجهی داشت.‌

 مزایای ماساژ برای پزشکان

ماساژ برای پزشکان مزایا و فواید بسیاری دارد؛ زیرا این نوع ماساژ به طور اختصاصی برای این گروه از افراد انجام می‌شود. بخشی از این مزایا عبارتند از:

۱- ماساژ برای کاهش استرس و اضطراب

آن گروه از پزشکانی که در زمینه‌های بسیار خاص و حیاتی فعالیت دارند؛ تنش، استرس و اضطراب بسیاری را در طول روز تجربه می‌کنند. همین امر سبب می‌شود که با گذشت زمان این استرس‌ها به یک مشکل جدی تبدیل شده و بر تصمیم‌گیری‌های حیاتی پزشکان تاثیر منفی بگذارند. از طریق ماساژ می‌توان استرس و اضطراب پزشکان را تا حد چشمگیری کاهش داد.

۲- ماساژ برای کاهش خستگی و افزایش انرژی

پزشکانی که به دلیل شیفت‌های کاری طولانی مدت، خسته و بی‌انرژی هستند؛ با  دریافت ماساژ مخصوص می‌توانند جریان خون را بهبود بخشیده  و سطح انرژی خود را افزایش دهند. دریافت انرژی پس از ماساژ بستگی به تکنیک‌هایی دارد که فرد بر روی پزشک  پیاده سازی می‌کند.

 از این طریق با افزایش تولید اندروفین‌ها،  خلق و خوی فرد نیز بهبود پیدا می‌کند.  پس اگر می‌خواهید یک پزشک خوش‌اخلاق و با انرژی باشید، این تکنیک اختصاصی ماساژ برای پزشکان می‌تواند برایتان مفید باشد.

۳- ماساژ برای بهبود کیفیت خواب

بسیاری از پزشکان با توجه به زمینه فعالیت خود، از شیفت‌های کاری طولانی و بی‌خوابی بسیار، رنج می‌برند. زیرا کمبود خواب بر سطح انرژی و تمرکز پزشکان تاثیر منفی دارد. از سوی دیگر زمانی که پزشکی دچار بی‌خوابی شود، نمی‌تواند خواب کافی و با کیفیتی داشته باشد.

 این موضوع روح و روان فرد را به طور کلی به هم می‌ریزد. انجام ماساژ اختصاصی با تحریک سیستم عصبی  پاراسمپاتیک، سطح کیفی خواب پزشک را بهبود می‌بخشد.

۴- ماساژ برای کاهش دردهای عضلانی و اسکلتی

بیشتر پزشکان با دردهای عضلانی و اسکلتی مختلف در ناحیه گردن، کمر، کتف، شانه، مچ دست و مچ پا روبرو می‌شوند. این دردها در هر پزشک با توجه به زمینه فعالیت خود متفاوت است. بروز این دردها در پزشکان باعث کاهش انرژی و عدم تمرکز می‌گردد.

 به مرور زمان این دردها به مشکلات جدی تبدیل شده و فرد برای درمان آنها باید زمان و هزینه بیشتری را اختصاص دهد. با ماساژ برای پزشکان می‌توان به راحتی این دردها را تسکین داد و از بروز مشکلات جدی در آینده جلوگیری نمود.

 بهترین زمان برای ماساژ پزشکان

بهترین زمان برای ماساژ پزشکان بعد از پایان شیفت کاری و پیش از خواب می‌باشد. در واقع در این زمان پزشک از استرس، خستگی و مشکلات کاری روزانه رها شده و می‌تواند انرژی خود را بازیابی نماید.  در این زمان تنش‌های عضلانی و روحی به خوبی کاهش یافته و بدن برای خوابی آرام و با کیفیت آماده می‌شود. 

علاوه بر این پزشکان می‌توانند در روزهای تعطیل یا اوقاتی که زمان استراحت دارند، ماساژ را انتخاب کنند. از این طریق انرژی و تمرکز خود را بازیابی کرده و برای شروع هفته کاری جدید آماده می‌شوند.

ویژگی‌های بهترین مرکز ماساژ برای پزشکان

انتخاب یک مرکز ماساژ  مناسب برای پزشکان نیاز به دقت و بررسی بسیار دارد.  زیرا پزشکان شغل پر استرسی دارند و قطعاً نیازمند خدمات حرفه‌ای و با کیفیت هستند. ویژگی‌های بهترین مرکز ماساژ مخصوص پزشکان عبارتند از:

۱- داشتن پرسنل متخصص و دوره‌دیده

ماساژ برای پزشکان نیازمند تخصص بالایی می‌باشد. به همین دلیل یک مرکز ماساژ خوب باید پرسنل خود را از بین افراد متخصص و دوره دیده انتخاب کند. این افراد با انواع ماساژ و تکنیک‌های اجرای آن به خوبی آشنا هستند و انواع ماساژ را بدون آسیب به بدن فرد، انجام می‌دهند.

۲- محیط آرام و دلپذیر

محیط مرکز ماساژ باید کاملاً آرام و به دور از استرس‌ها و شلوغی  روزمره باشد. به همین دلیل  مراکز ماساژ برای اجرای ماساژ مخصوص پزشکان باید در چنین محیطی از نورپردازی ملایم، موسیقی آرامش‌بخش و دکوراسیون خاص استفاده کنند.

۳- تنوع در خدمات

ماساژ پزشکان انواع مختلفی دارد و یک مرکز ماساژ باید با داشتن تنوع در خدمات ماساژ به پزشکان، نیازهای این افراد را رفع کند.  در واقع پزشکان باید با توجه به نیازهای جسمی و روانی خود بهترین ماساژ را دریافت نمایند.

۴- داشتن مجوز و گواهینامه معتبر

اگر یک مرکز ماساژ مجوزها و گواهینامه‌های معتبر را نداشته باشد، به هیچ وجه قابل اعتماد نیست. زیرا چنین مرکزی خدمات ماساژ برای پزشکان را بی‌کیفیت و بدون در نظر گرفتن استانداردها اجرا می‌سازد. این موضوع ممکن است باعث آسیب به بدن پزشک شود.

۵- رعایت اصول بهداشتی

پزشکانی که برای ماساژ به مراکز مختلف مراجعه می‌کنند، باید از نظافت و تمیزی اتاق‌ها، تخت‌ها و سایر وسایل اطمینان داشته باشند. رعایت اصول بهداشتی و نظافت در مراکز ماساژ کاملاً ضروری است. عدم رعایت این موضوع ممکن است مشکلات گوناگونی را به دنبال داشته باشد.

۶- استفاده از مواد و تجهیزات مرغوب

پزشکان برای ماساژ هزینه می‌کنند و به همین دلیل انتظار دارند که  با مواد و تجهیزات مرغوب و درجه یک ماساژ مورد نظر را دریافت کنند. یک مرکز معتبر به حقوق مشتری اهمیت داده و ماساژ را تنها با مواد و تجهیزات با کیفیت اجرا می‌سازد.

بهترین مرکز ماساژ اصفهان

مرکز ماساژ آپادانا ماساژ برای پزشکان را با بالاترین سطح کیفی اجرا می‌سازد. این مرکز ماساژ در قلب اصفهان واقع شده و دسترسی فوق العاده آسانی دارد. افرادی که به دنبال دریافت یک ماساژ حرفه‌ای هستند، می‌توانند با خیالی آسوده به مرکز ماساژ آپادانا مراجعه کنند. زیرا پرسنل این مرکز متخصص و  با تجربه می‌باشند.

محیط این مرکز به دور از شلوغی بوده و آرامش  خاصی دارد. بدین شکل پزشکان تجربه ماساژ لذت بخشی خواهند داشت. در این مرکز حرفه‌ای ماساژ، تمامی اصول بهداشتی و نظافت رعایت شده و محیطی سالم برای پزشکان فراهم شده است.

ماساژ مخصوص پزشکان در انواع مختلفی به این افراد ارائه می‌شود تا هر فردی با در نظر داشتن نیازهای خود بتواند خدمات ماساژ مناسبی را دریافت کند. مرکز آپادانا مجهز به مواد، تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته است.  بدین ترتیب تمام مراحل ماساژ مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود. مجوزها و گواهینامه‌های مرکز ماساژ آپادانا مهر تاییدی بر فعالیت‌های  معتبر این مجموعه می‌باشد.

فواید ماساژ برای پزشکان

پزشکان به دلیل نوع شغل‌شان شامل ایستادن‌های طولانی مدت، برخورد مستقیم با بیماران و همچنین استرس‌های شدید نیاز بسیاری به تقویت سلامت جسم و روان خود دارند. این افراد در خط مقدم مقابله با بیماری‌ها بوده و به ویژه در دوران پاندمی‌هایی مثل کرونا فشارهای جسمی و روانی بسیار زیادی را تحمل می‌کنند.

ایستادن‌های مداوم این افراد، مشکلات اسکلتی و عضلانی متعددی را به همراه دارد و باعث خستگی مفرط و کاهش کیفیت زندگی پزشکان می‌شود. ماساژ برای پزشکان یک روش درمانی موثر برای کاهش سطح خستگی، دردهای عضلانی و استرس می‌باشد.

 در واقع ماساژ منجر به بهبود جریان خون، کاهش تنش‌های عضلانی، بهبود سطح انرژی و تقویت بدن پزشکان می‌شود. با انجام ماساژ مخصوص پزشکان  سلامت روانی آنها نیز بهبود می‌یابد. از این طریق در زمینه شغلی خود نیز عملکرد بهتری خواهند داشت.

انواع ماساژ برای پزشکان

ماساژ پزشکان انواع مختلفی دارد. بدین شکل هر پزشک با در نظر داشتن نیاز خود می‌تواند ماساژ مخصوصی را دریافت کند. این ماساژ‌ها عبارتند از:

  • ماساژ رفع درد و گرفتگی برای پزشکان

این ماساژ با تمرکز بر نقاط حساس و متشنج بدن انجام می‌شود تا دردها و گرفتگی‌های عضلانی ناشی از ایستادن‌ها و فعالیت‌های روزانه متعدد پزشکان رفع گردد.  در واقع با انجام این ماساژ جریان خون بهبود پیدا کرده و التهابات کاهش می‌یابند.

  • ماساژ تناسب اندام برای پزشکان

ماساژ برای پزشکان می‌تواند با هدف تناسب اندام انجام شود. در این روش از تکنیک‌های خاص استفاده می‌شود تا عضلات تقویت شده و فرم بدن بهبود پیدا کند. آن گروه از پزشکان که فعالیت‌های فیزیکی سنگینی دارند می‌توانند به کمک انجام این ماساژ، گردش خون را بهبود بخشیده و انعطاف‌پذیری عضلات را افزایش دهند.

  • ماساژ درمانی برای پزشکان

این ماساژ پزشکان با هدف درمان درد و بهبود  سطح عملکرد عضلات مفاصل با تکنیک‌های خاص انجام می‌شود. ماساژ درمانی، سلامت عمومی بدن را بهبود بخشیده و استرس پزشک را کاهش و انرژی وی را افزایش می‌دهد.

  • ماساژ سر و صورت برای پزشکان

ماساژ سر و صورت با تحریک نقاط خاص در مرکز ماساژ آپادانا انجام می‌شود. این ماساژ به کاهش سردرد، بهبود تمرکز و رفع خستگی‌های ذهنی کمک قابل توجهی دارد. با انجام این ماساژ جریان خون افزایش پیدا کرده و اکسیژن‌رسانی به مغز بهتر انجام می‌شود.

  • ماساژ رفع چین و چروک برای پزشکان

ماساژ رفع چین و چروک یکی از محبوب‌ترین ماساژ‌ها برای پزشکان است. این ماساژ برای پزشکان اصفهان به طور ویژه انجام می‌شود. با انجام این ماساژ، تولید کلاژن و افزایش جریان خون به پوست صورت می‌گیرد تا چین و چروک‌ها کاهش پیدا کنند. از این طریق طراوت و شادابی پوست حفظ می‌شود.

  • ماساژ حرکات اصلاحی برای پزشکان

بسیاری از پزشکان به دلیل داشتن فعالیت‌های مکرر دچار ناهنجاری‌های اسکلتی و عضلانی می‌شوند. ماساژ پزشکان در مرکز ماساژ آپادانا می‌تواند به طور تخصصی و با ارائه حرکات اصلاحی، وضعیت قرارگیری بدن را بهبود بخشیده و این ناهنجاری‌ها را رفع کند.

  • ماساژ ریلکسی برای پزشکان

ماساژ ریلکسی با حرکات آرام و ملایم انجام می‌شود تا استرس و اضطراب پزشک رفع گردد. در واقع این ماساژ برای پزشکانی که با استرس شغلی شدیدی روبرو هستند مناسب است.

  • ماساژ لاغری برای پزشکان

در این روش سیستم لنفاوی تحریک شده و متابولیسم بدن افزایش پیدا  می‌کند. پزشکان کم تحرک می‌توانند با دریافت این ماساژ، چربی‌های اضافه بدن خود را کم کرده و  به تناسب اندام برسند.

  • ماساژ رفع اسپاسم برای پزشکان

این ماساژ برای پزشکان با تمرکز بر عضلات اسپاسم شده و با هدف کاهش تنش‌های عضلانی انجام می‌شود. بدین شکل درد کاهش یافته و عضلات در وضعیت راحتی قرار می‌گیرند.

  • ماساژ رفع خستگی برای پزشکان

ماساژ رفع خستگی باعث افزایش انرژی و بهبود کیفیت زندگی پزشکان می‌شود. در این روش از تکنیک‌های ملایم استفاده می‌گردد تا خستگی جسمی و روانی پزشک رفع شود.

  • ماساژ آرامش برای پزشکان

ماساژ آرامش در مرکز ماساژ اصفهان با هدف  ایجاد آرامش و کاهش استرس و اضطراب انجام می‌شود. پزشکانی که در شغل خود با مشکل عدم تمرکز روبرو هستند، می‌توانند با دریافت این ماساژ آرامش یافته و عملکرد شغلی بهتری داشته باشند.

  • ماساژ بهبود خواب برای پزشکان

پزشکان به خواب کافی نیاز دارند تا  در زمینه شغلی خود  کارایی مناسبی داشته باشند.  ماساژ بهبود خواب، سیستم عصبی را تحریک کرده و باعث ایجاد آرامش در پزشک می‌شود. بدین ترتیب کیفیت خواب مطلوب و ایده آل می‌گردد.

  • ماساژ کمر درد برای پزشکان

یکی از رایج‌ترین انواع ماساژ برای پزشکان ماساژ کمردرد است که بر عضلات کمر و کاهش تنش‌های عضلانی تمرکز دارد. این ماساژ درد کمر را بهبود بخشیده و انعطاف پذیری آن را افزایش می‌دهد.

  • ماساژ بدن درد برای پزشکان

فعالیت مستمر پزشکان  و حجم کار بالا باعث ایجاد بدن درد در این افراد می‌شود. مرکز ماساژ آپادانا ، ماساژ بدن درد را با تمرکز بر نقاط دردناک و التهابی  انجام می‌دهد. بدین شکل این دردها کاهش یافته و عملکرد بدن بهتر می‌شود.

  • ماساژ شانه درد برای پزشکان

درد شانه‌ یکی از دردهای بسیار آزاردهنده برای پزشکان می‌باشد.  زمانی که حرکت شانه درد داشته باشد  فرد را از کارهای روزانه باز می‌دارد. به کمک ماساژ شانه درد می‌توان دردهای عضلات شانه و تنش‌های عضلانی در این بخش را رفع کرد.

  • ماساژ سوئدی برای پزشکان

ماساژ سوئدی در مرکز ماساژ اصفهان بسیار پرطرفدار است.  این ماساژ برای آرام کردن ذهن، بدن و  تسکین درد انجام می‌شود. به کمک تکنیک‌های کلاسیک این ماساژ، جریان خون در بدن بهبود پیدا کرده و تنش‌های عضلانی رفع می‌شود.

  • ماساژ روسی برای پزشکان

ماساژ روسی از طریق تکنیک‌های عمیق و ضربه‌ای به تقویت عضلات و بهبود سیستم عصبی کمک می‌کند. پزشکانی که فعالیت سختی دارند می‌توانند به کمک این ماساژ، قدرت و استقامت عضلات خود را افزایش دهند.

  • ماساژ تایلندی برای پزشکان

این ماساژ ترکیبی از یوگای تایلندی و  طب فشاری است که به کاهش تنش‌های عضلانی کمک می‌کند. در این روش از حرکات کششی و فشارهای عمیق استفاده می‌شود. این ماساژ برای پزشکان افزایش انرژی و کاهش استرس را به دنبال دارد.

  • ماساژ ورزشی برای پزشکان

پزشکان برای انجام فعالیت‌های ورزشی باید تنش عضلانی را کاهش دهند  و بر قدرت و استقامت عضلات بیفزایند. ماساژ ورزشی بر عضلات فعال تمرکز داشته و عملکرد ورزشی را بهبود می‌بخشد. از این طریق پزشکان در حین انجام فعالیت‌های ورزشی دچار آسیب نمی‌شوند.

  • ماساژ سنگ داغ برای پزشکان

ماساژ سنگ داغ به کمک سنگ‌های گرم انجام می‌شود.  این ماساژ جریان خون در بدن را افزایش داده و به بازیابی آرامش و کاهش تنش‌های عضلانی پزشک کمک می‌کند.

  • ماساژ حوله داغ برای پزشکان

این ماساژ پزشکان به کمک حوله‌های گرم انجام می‌شود تا پزشک  دردهای عضلانی  کمتری داشته باشد.  در این روش جریان خون  بهتر شده و به فرد حس آرامش منتقل می‌شود.

  • ماساژ آروماتراپی برای پزشکان

یکی از انواع ماساژ مخصوص پزشکان آروماتراپی است که به کمک روغن‌های معطر انجام می‌شود. این ماساژ حالت روحی، استرس‌ها و تنش‌های پزشک را کاهش می‌دهد. ماساژ آروماتراپی در نهایت باعث افزایش حس آرامش و راحتی در پزشک می‌گردد.

  • ماساژ رفلکسولوژی برای پزشکان

ماساژ رفلکسولوژی بر نقاط خاصی از دست و پا تمرکز دارد تا عملکرد بدن بهتر شده و دردها کاهش پیدا کنند. این ماساژ برای پزشکان بسیار سودمند است و سلامت عمومی بدن و انرژی آن را افزایش می‌دهد.

  • ماساژ بافت عمیق برای پزشکان

ماساژ بافت عمیق بر لایه‌های عمیق عضلات تمرکز دارد. به همین دلیل این ماساژ باعث کاهش تنش‌های مزمن و افزایش حرکت‌پذیری عضلات می‌شود. پزشکانی که به طور مداوم با دردهای عضلانی مواجه هستند، می‌توانند با انجام ماساژ بافت عمیق این دردها را کاهش دهند.

  • ماساژ شیاتسو برای پزشکان

در مرکز ماساژ آپادانا ماساژ شیاتسو به کمک فشارهای دقیق بر نقاط خاصی از بدن انجام می‌شود. این ماساژ به عنوان یک ماساژ فول بادی شناخته می‌شود و جریان انرژی را در بدن بهبود می‌بخشد. از این طریق تنش‌های عضلانی کم شده و فرد احساس آرامش بیشتری خواهد داشت.

  • ماساژ اسپرت برای پزشکان

ماساژ اسپرت بر نیازهای ورزشی پزشکان تمرکز دارد. این نوع ماساژ قدرت و استقامت عضلات را ارتقا داده و از ایجاد آسیب در بخش‌های مختلف بدن جلوگیری می‌کند. از طریق این ماساژ سیستم گردش خون، عملکرد بهینه‌تری خواهد داشت.

  • ماساژ پرفورمنس برای پزشکان

ماساژ پرفورمنس به کمک تکنیک‌های تخصصی باعث عملکرد بهتر عضلات می‌شود. این ماساژ کارایی جسمانی را افزایش داده و میزان خستگی را به حد چشمگیری کم می‌کند. معمولا این ماساژ در نواحی خاصی مانند شانه و گردن انجام می‌شود. از آنجایی که پزشکان در طول روز فعالیت مداومی دارند، می‌توانند به کمک این ماساژ از میزان خستگی خود بکاهند و انرژی لازم را دریافت کنند.

  • ماساژ اسپا برای پزشکان

ماساژ اسپا یکی از محبوب‌ترین انواع ماساژ برای پزشکان است. این ماساژ ایجاد حس آرامش و راحتی در فرد داشته و به بهبود حالات روحی و کاهش استرس وی کمک می‌کند.

تماس با مرکز ماساژ برای پزشکان

مرکز ماساژ آپادانا با دارا بودن مجوز رسمی از مراجع ذی صلاح و تحت نظارت اتحادیه ماساژ،  فعالیت خود را به طور تخصصی، باکیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا انجام می‌دهد. این مرکز خدمات ماساژ پزشکان را به طور تخصصی ارائه داده و از ماسورهای معتبر برای انجام خدمات ماساژ حرفه‌ای استفاده می‌کند.

 قیمت گذاری خدمات در مرکز ماساژ آپادانا بر اساس استانداردهای اتحادیه است تا پزشکان خدمات ماساژ را با قیمت مناسبی دریافت کنند. این مرکز در قلب اصفهان قرار  دارد و برای تماس با این خانه ماساژ در اصفهان می‌توانید به راحتی به آدرس درج شده در انتهای سایت مراجعه کنید و یا با شماره‌های مربوطه تماس بگیرید.

معایب مرکز ماساژ بدون مجوز

ماساژ برای پزشکان در مراکز بدون مجوز مشکلات متعددی را به همراه دارد. معمولاً این مراکز از ماسورهای غیرحرفه‌ای و بدون تخصص استفاده می‌کنند. همین امر باعث می‌شود که خدمات ماساژ با کیفیت پایین و همراه با آسیب‌های جسمی همراه شود. در بسیاری از مواقع پزشکان با مراجعه به این مراکز با تشدید درد و مشکلات جسمی دیگری نیز روبرو می‌گردند.

 این مراکز بدون مجوز بوده و تحت نظارت مراجع ذی صلاح نیستند و همین امر باعث عدم رعایت استانداردها و مقررات بهداشتی نیز می‌شود. انواع خانه ماساژ در اصفهان که کار خود را بدون مجوز انجام می‌دهند، مبلغ بالایی در ازای خدمات بی‌کیفیت دریافت می‌کنند. این موضوع باعث سوء استفاده‌های مالی شده و در نهایت به ضرر پزشکان تمام می‌شود.

ماساژ برای پزشکان در منزل

انجام خدمات ماساژ در منزل، مطب یا سایر مکان‌های مورد نظر پزشکان اگرچه جذاب است اما معایب و خطرات جدی نیز به همراه دارد. مهمترین مشکل این نوع خدمات عدم اطمینان از داشتن مدرک تخصصی و کسب مهارت‌های لازم توسط ماسور است. بسیاری از این افراد برای انجام خدمات ماساژ در قلب شهر اصفهان بدون هیچ مدرکی به انجام فعالیت می‌پردازند.

ممکن است که ماسور با اجرای تکنیک‌های نادرست ماساژ، درد و مشکلات فرد را تشدید کند. علاوه بر این انجام خدمات ماساژ در مکان‌های غیر رسمی و بدون نظارت، خطرات دیگری نیز به دنبال دارد. از جمله این خطرات می‌توان به دزدی یا عدم رعایت بهداشت و درگیری با انواع بیماری‌ها اشاره کرد.

در صورت ایجاد مشکل پس از انجام ماساژ توسط این ماسورها، پزشک تنها به یک شماره تلفن دسترسی دارد که از طریق آن نیز اغلب نمی‌تواند پیگیری لازم را انجام دهد. به همین دلیل پزشکان برای دریافت بهترین نتیجه از خدمات ماساژ باید به مرکز ماساژ اصفهان مراجعه کنند.

آموزش ماساژ برای ارائه خدمات به پزشکان

مرکز ماساژ آپادانا با افتخار اعلام می‌کند که به علاقه‌مندان به یادگیری ماساژ برای پزشکان فرصتی جهت آموزش حرفه‌ای ارائه می‌دهد. افرادی که می‌خواهند در این زمینه تخصص پیدا کنند، می‌توانند تحت آموزش‌های دقیق و جامع این مرکز قرار گیرند.

 دوره‌های آموزشی مرکز آپادانا تحت نظارت مربیان با تجربه و دارای مدرک معتبر برگزار می‌شود و در نهایت نیز به شرکت‌کنندگان، مدرک معتبر از فنی حرفه‌ای ارائه می‌گردد.  این مدرک کاملاً معتبر بوده و زمینه اشتغال این افراد را به راحتی فراهم می‌سازد.

کارت هدیه ماساژ برای پزشکان

اگر به دنبال یک هدیه خاص برای پزشکان هستید می‌توانید کارت هدیه ماساژ مرکز ماساژ آپادانا را انتخاب کنید. این کارت هدیه علاوه بر ارزش مادی خود به پزشکان این امکان را می‌دهد تا از مزایای متعدد ماساژ استفاده کنند. این کارت هدیه مخصوصاً برای پزشکانی با ساعت کاری طولانی بسیار هیجان انگیز است. این کارت هدیه نه تنها نشان دهنده تقدیر و احترام شما به پزشک است بلکه تجربه لحظاتی آرام و لذت بخش را به وی می‌بخشد.

ماساژ برای روز پزشک

 اول شهریور ماه مطابق با زادروز بوعلی سینا روز پزشک نامگذاری شده است. ما در مرکز ماساژ آپادانا این روز را به تمامی پزشکان عزیز تبریک می‌گوییم. تجربه ماساژ در این روز می‌تواند استرس‌های روحی و روانی پزشک را کاهش داده و آرامش فوق العاده‌ای را به وی منتقل سازد. پزشکان می‌توانند برای داشتن حس خوب در این روز،  ماساژ لذت بخشی داشته باشند تا فشار کاری خود را کاهش داده و از دردهای عضلانی  و  تنش‌های مختلف آسوده شوند.

تخفیف ماساژ برای پزشکان

مرکز ماساژ آپادانا تخفیف ویژه‌ای برای پزشکان عزیز در نظر گرفته است. این تخفیف به پزشکان کمک می‌کند تا بتوانند از خدمات متنوع و حرفه‌ای ماساژ برای پزشکان بهره‌مند گردند.  از این طریق به مزایای بی‌شمار هر یک از انواع ماساژ دست یافته و از استرس‌ها و تنش‌های روزانه رهایی می‌یابند.

  ماسورهای متخصص این مرکز ماساژ در قلب اصفهان تجربه لذت‌بخش و آرامش‌بخشی را برای پزشکان در محیطی آرام و بهداشتی فراهم می‌سازند. این تخفیف ویژه می‌تواند به پزشکان کمک کند تا انواع مختلف خدمات ماساژ را تجربه کرده و سطح کیفی زندگی خود را بهبود ببخشند.

طرف قرارداد ماساژ با پزشکان

مرکز ماساژ آپادانا آماده انعقاد قرارداد ویژه با پزشکان و مراکز درمانی است. هدف این مرکز از انعقاد این قرارداد ارائه خدمات ماساژ حرفه‌ای و باکیفیت به پزشکان می‌باشد. با انجام این قرارداد پزشکان می‌توانند از تخفیف‌های ویژه و بسته‌های خدماتی متنوع  استفاده کنند.

 به کمک این قراردادها پزشکان به صورت منظم و کاملاً برنامه‌ریزی شده از خدمات ماساژ بهره‌مند می‌شوند.  بدین شکل پزشکان استرس، تنش، درد و  مشکلات روحی و جسمی کمتری داشته و با انرژی بیشتری به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند.

ماساژ تخصصی برای پزشکان

در خانه ماساژ اصفهان ، خدمات ماساژ برای پزشکان به طور تخصصی انجام می‌شود. در واقع  در این مرکز با توجه به نیاز پزشکان و فشارهای کاری آنها برنامه ماساژ به طور کاملاً منحصر به فرد برای هر پزشک طراحی می‌گردد.

 از این طریق دردهای ناشی از فعالیت‌های روزانه و مشکلات مختلف پزشکان از طریق ماساژ درمان می‌شود. ماسورهای مرکز ماساژ آپادانا از تکنیک‌های پیشرفته و استانداردهای بین المللی برای ماساژ استفاده می‌کنند. بدین ترتیب پزشکان با دریافت خدمات تخصصی،  پر انرژی و با روحیه بهتری به انجام فعالیت می‌پردازند.

محصولات ماساژ برای پزشکان

 محصولات مختلفی برای ماساژ پزشکان وجود دارد که مهمترین این محصولات عبارتند از:

 روغن‌های تخصصی ماساژ برای پزشکان

 روغن‌هایی که برای ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرند حاوی ترکیبات طبیعی و آرامش بخش بوده و منجر به تسکین دردهای عضلانی، کاهش استرس و افزایش آرامش می‌شوند. از این روغن‌ها  در بسیاری از انواع  ماساژ‌ مخصوص پزشکان استفاده می‌شود.

 عطرهای آرامش بخش و اسانس‌های مختلف برای پزشکان

 بعضی از ماساژ‌ها از طریق عطرهای آرامش بخش و اسانس‌های مختلف انجام می‌شوند. از طریق این عطرها فضای ماساژ کاملاً آرامش‌بخش و به دور از هرگونه استرس خواهد بود.

 حوله‌های گرم کننده برای پزشکان

 برای انجام انواع ماساژ که نیاز به حوله گرم کننده دارد پزشکان می‌توانند از حوله مخصوص خود استفاده کنند.

  بالش‌ها و پشتی‌های طبی برای پزشکان

 بالش‌ها و پشت‌های طبی به نحوی طراحی شده‌اند تا از نواحی حساس بدن مانند گردن و کمر در حین انجام ماساژ محافظت کنند.

 ملحفه ماساژ برای پزشکان

 ماساژ برای پزشکان باید با ملحفه مخصوص و مجزا انجام شود.  این ملحفه‌ها ماساژ را از نظر بهداشتی تایید می‌کنند.

خدمات ماساژ برای پزشکان

در مرکز ماساژ آپادانا خدمات ماساژ به طور مجزا به پزشکان خانم و آقا ارائه می‌گردد. از این طریق پزشکان می‌توانند با توجه به شرایط کاری ویژه خود از ماساژ مورد نظر برخوردار شوند. ماسورهای مرکز آپادانا آماده ارائه خدمات به پزشکان متخصص قلب، زنان و زایمان، چشم‌پزشکی، روانپزشکان، روانشناسان، متخصصان داخلی، مغز و اعصاب و سایر پزشکان می‌باشند.

رضایت مشتریان ماساژ برای پزشکان

رضایت مشتریان از خدمات ماساژ مرکز آپادانا برای پزشکان ، مهر تاییدی بر فعالیت‌های استاندارد، تخصصی و  ایده‌آل این مرکز می‌باشد. بازخوردهای ثبت شده از پزشکان به خوبی نشان دهنده این رضایت است. اکثر پزشکان مراجع نموده به مرکز آپادانا برای دریافت ماساژ، از خدمات تخصصی، نوع برخورد ماسورها، نوع تجهیزات، اتاق‌ها، آرامش محیط و سایر موارد رضایت دارند.

 کلام پایانی

در این مطلب ماساژ برای پزشکان و نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دادیم. توجه داشته باشید که ماساژ باید زیر نظر متخصص و در یک مجموعه معتبر ارائه گردد.  بدین شکل  نتایج رضایت‌بخش و کاملا ایده‌آل خواهد بود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید. علاوه بر این می‌توانید سایر مطالب مندرج در سایت را مورد بررسی قرار دهید.

Related Articles

مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

مرکز ماساژ آپادانا ارائه کننده انواع ماساژ های ریلکسی ، رفع گرفتگی ، درمانی ، زیبایی و لاغری در اصفهان است.

این مرکز با ماسور های دوره دیده و دارای مدرک تخصصی بوده و به صورت حرفه ای فعالیت مینماید.

مرکز ماساژ آپادا نا دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و علاوه بر مشتریان خصوصی و اختصاصی با سازمان های بزرگ فعالیت مینماید. 

تماس با مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

شماره رزرو:

03136412629

ارتباط با مدیریت:

09130268595

آدرس:

اصفهان،چهار راه آپادانا ، ابتدای آپادانا اول ، جنب ایستگاه تاکسی ، مرکز ماساژ آپادانا