ماساژ اصفهان

ماساژ برای کارمندان

کارمندان در طول روز به دلیل ساعات طولانی کار، تنش‌های مختلف، زمانبندی محدود، وظایف متعدد و نبود تعادل بین کار و امور زندگی، تحت فشارهای جسمی و روانی قرار دارند. همه موارد فوق باعث می‌شود که یک کارمند در طول روز خستگی، استرس، تنش و  دردهای مختلفی داشته باشد. ماساژ برای کارمندان یک راهکار فوق العاده موثر برای کاهش سطح استرس و افزایش بهره‌وری جسمی و روانی می‌باشد. در این مطلب از مرکز ماساژ آپادانا به بررسی بیشتر این موضوع می‌پردازیم. با ما همراه

باشید.

معرفی ماساژ برای کارمندان

ماساژ مخصوص کارمندان به این افراد کمک می‌کند تا سطح استرس خود را کاهش داده و به بهبود سلامت جسمی خود کمک کنند. در واقع به کمک ماساژ تمامی تنش‌های عضلانی و ذهنی کارمندان کاهش پیدا می‌کند. از این طریق خستگی  ناشی از ساعات طولانی پشت میز نشستن کاهش یافته و بدن انعطاف پذیری لازم را پیدا می‌کند.

انجام ماساژ کارمندان باعث افزایش روحیه و انگیزه این افراد نیز می‌شود. بدین ترتیب می‌توانند با تمرکز، انرژی و آرامش بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند. در این ماساژ از راهکارها، روش‌ها و تکنیک‌های خاصی متناسب با نیاز کارمندان استفاده می‌شود. این ماساژ‌ها بر اختلالات خواب نیز تاثیر داشته و خوابی آرام را به کارمندان هدیه می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌ها برای کارمندان خود در طی هفته یا در طی ماه جلسات ماساژ در نظر دارند. زیرا این شرکت‌ها دریافته‌اند که از طریق ماساژ، همکاری در امور کاری،  بهره‌وری  و سرعت رسیدن به اهداف افزایش می‌یابد.  از طریق ماساژ برای کارمندان سیستم گردش خون تقویت شده و عملکرد کلی بدن ارتقا پیدا می‌کند.

از جمله شرکت های خارجی معروف در این زمینه گوگل است و شرکت های ایرانی نیز همچون فولاد مبارکه ، ذوب آهن ، پلی اکریل ، بانک ها ، بیمه ها و بسیاری از شرکت های دیگر به این نتیجه رسیده اند که سلامت جسم و جان کارمندان میتواند برای آنها بسیار موثر باشد.

مزایای ماساژ برای کارمندان

ماساژ کارمندان مزایای بسیاری دارد. این مزایا باعث  رفع مشکلات جسمی و روانی کارمندان شده و بر بخش‌های مختلف بدن تاثیر مثبت دارند. مزایای ماساژ مخصوص کارمندان عبارتند از:

 

۱- کاهش استرس، تنش و اضطراب

کارمندان با توجه به شغل خود در معرض استرس و اضطراب هستند. این افراد معمولاً در محیط کاری پرتنش فعالیت دارند. زیرا وظایف کارمندان باعث می‌شود که سطح استرس در آنها به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند. ماساژ بر سیستم عصبی بدن کارمندان تاثیر داشته و هورمون‌های استرس‌‌زا مانند کورتیزول را کاهش می‌دهد.

از سوی دیگر میزان اندورفین موجود در بدن افزایش یافته و پس از ماساژ کارمندان حس آرامش و راحتی بیشتری دارند. بدین ترتیب میزان استرس، اضطراب و تنش‌های فرد کم می‌شود.

۲- بهبود سلامت جسمانی

یکی دیگر از مزایای ماساژ برای کارمندان افزایش  سلامت جسمانی می‌باشد.  نشستن‌های طولانی مدت در پشت میز، خیره شدن به سیستم کامپیوتر، انجام فعالیت‌های زمانبری مثل تایپ و مواردی از این قبیل باعث می‌شود که کارمندان مبتلا به کمردرد، گردن درد و خستگی عضلانی باشند.

از سوی دیگر گاهی به علت صحیح قرار نگرفتن وضعیت بدن، دردهای اسکلتی نیز به سراغ این افراد می‌آید. از طریق ماساژ می‌توان این مشکلات را به خوبی رفع کرده و سلامت جسمانی بدن را بهبود بخشید.

۳- افزایش تمرکز و دقت

زمانی که کارمندان از نظر دردهای جسمانی و روانی به آرامش برسند و دیگر دردی نداشته باشند؛ می‌توانند با دقت و تمرکز بیشتری به انجام امور روزانه خود در محیط کار بپردازند. ماساژ کارمندان باعث بهبود سیستم گردش خون و اکسیژن رسانی به بخش‌های مختلف آن شده، در نتیجه عملکرد ذهن تقویت یافته و  میزان تمرکز فرد بیشتر می‌شود.

۴- رفع خستگی و افزایش انرژی بدن

انجام امور تکراری و ساعات طولانی کار، باعث خستگی بسیاری در کارمندان می‌شود. ماساژ مخصوص کارمندان با توجه به نیاز کارمندان انجام شده و در نتیجه با تحریک نقاط خاصی از بدن انرژی‌های انباشته شده در عضلات را آزاد می‌کند. از این طریق کارمندان با انرژی بیشتر و به دور از خستگی آماده انجام فعالیت‌های روزانه می‌شوند.

۵- ایجاد تعادل بین کار و زندگی شخصی

 ماساژ برای کارمندان باعث ایجاد تعادل بین امور روزانه کاری و شخصی می‌شود. بدین ترتیب فرد در طول روز انرژی لازم برای انجام امور هر  یک از موارد گفته شده را دارد و با آرامش بین  این امور تعادل برقرار می‌کند.

۶- کاهش غیبت در محل کار

ماساژ یک راهکار فوق العاده کاربردی در جهت کاهش غیبت‌های کاری می‌باشد. در واقع زمانی که کارمندان از نظر جسمی و روانی ارتقا پیدا کنند، کمتر در معرض انواع بیماری‌ها قرار گرفته و در نتیجه مرخصی کمتری درخواست می‌نمایند. این موضوع باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های نیروی انسانی می‌گردد.

۷- افزایش رضایت شغلی

ارائه ماساژ به کارمندان گام مهمی در جهت افزایش رضایت شغلی می‌باشد. در واقع کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند برای کارمندان خود ماساژ‌های مختلفی را در نظر داشته باشند تا این افراد با سلامت روحی و جسمی روبرو شده و از شغل خود نیز رضایت بیشتری داشته باشند. از این طریق تعهد و انگیزه کارمندان برای انجام امور کاری نیز بیشتر می‌شود.

۸- تقویت سیستم ایمنی بدن

ماساژ برای کارمندان منجر به تقویت سیستم ایمنی می‌شود. زیرا از طریق ماساژ گردش خون افزایش یافته و سیستم لنفاوی تحریک می‌شود. بدین ترتیب مواد زائد و سموم دفع سریع‌تری داشته و سیستم ایمنی در برابر انواع بیماری‌ها قوی‌تر می‌شود.

۹- بهبود سطح کیفی خواب

فشارهای کاری بالا برای آن گروه از کارمندانی که کار فشرده و پرتنشی دارند، منجر به ایجاد اختلالات خواب می‌شود. این موضوع بر کل بدن تاثیر گذاشته و زندگی فرد را مختل می‌کند. از طریق ماساژ می‌توان از استرس شغلی کاست و بر میزان آرامش بدن افزود. بدین شکل کیفیت خواب بهبود پیدا کرده و کارمندان برای انجام امور روزانه آماده می‌شوند.

۱۰- مدیریت بهینه و تصمیم‌گیری درست

ماساژ مخصوص کارمندان باعث می‌شود که فرد بتواند  امور مختلف را مدیریت کرده و وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد. از طریق ماساژ فرد تمرکز و دقت لازم را به دست آورده و می‌تواند بهترین تصمیمات را در شرایط بحرانی و نابسامان اتخاذ نماید. این موضوع از ایجاد استرس و تنش‌های بیهوده در کارمندان می‌کاهد و به رفع چالش‌های شغلی  کمک می‌کند.

۱۱- ایجاد خلاقیت ذهنی

ماساژ کارمندان باعث می‌شود که ذهن در یک شرایط ایده‌آل قرار گرفته و خلاقیت و نوآوری بیشتری داشته باشد. بدین شکل ایده‌های خلاقانه توسط کارمندان به کارفرمایان و مدیران شرکت ارائه می‌شود تا رسیدن به اهداف در سریع‌ترین زمان و با  کمترین چالش انجام گردد.

۱۲- بهبود روابط کاری

همکاری با سایر کارمندان از دیگر مزایای ماساژ برای کارمندان می‌باشد. از طریق ماساژ می‌توان  احساس آرامش و رضایت بیشتری را تجربه کرد و همین موضوع بر تعاملات روزانه اثر داشته و از واکنش‌های نسنجیده جلوگیری می‌کند. بدین شکل می‌توان برای انجام امور روزانه از تعامل و روابط کاری بهتری برخوردار شد.

ماساژ اصفهان 

بهترین زمان برای ماساژ کارمندان

بهترین زمان برای ماساژ مخصوص کارمندان در پایان روز کاری و یا یک روز پرتنش و پر استرس است. بدین شکل ماساژ به رفع خستگی و استرس‌ کمک کرده و انرژی فرد را بازیابی می‌کند. انجام ماساژ در این زمان به کارمندان کمک می‌کند تا با آرامش، انگیزه و انرژی بیشتری به خانه برگشته و  و برای امور زندگی شخصی خود نیز وقت بگذارند.

آن گروه از کارمندانی که در طول روز یک جلسه طولانی مدت دارند، می‌توانند در زمان استراحت ماساژ داشته باشند. بدین شکل می‌توانند در ادامه روز از تمرکز و بهره‌وری بهتری برخوردار شوند. از این طریق از کاستن انرژی جلوگیری شده و  تمامی نیازهای فردی و برنامه کاری کارمند متناسب با  زمانبندی انجام می‌شود.

 

ویژگی‌های بهترین مرکز ماساژ برای کارمندان

بهترین مرکز ماساژ مخصوص کارمندان باید دارای ویژگی‌هایی باشد که منجر به ارائه خدمات با کیفیت به کارمندان می‌شود. ویژگی‌های بهترین مرکز ماساژ کارمندان عبارتند از:

۱- موقعیت مکانی مناسب

بهترین مرکز ماساژ باید دسترسی آسانی داشته باشد تا کارمندان بتوانند به راحتی به مرکز ماساژ آمده و از خدمات ماساژ بهره‌مند شوند. اگر زمان زیادی برای رفت و آمد به مرکز ماساژ صرف شود، کارمندان چندان رغبتی برای انجام ماساژ نخواهند داشت.

۲- امکان رزرو وقت

یک مرکز ماساژ برای کارمندان باید امکان رزرو نوبت داشته باشد. از این طریق کارمندان می‌توانند در زمان لازم  وقت ماساژ را رزرو کنند تا بدون دردسر و با یک برنامه‌ریزی صحیح بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

۳- داشتن مجوز و گواهینامه‌های معتبر

ماساژ مخصوص کارمندان فقط باید در مرکزی که مجوز و گواهینامه‌های معتبر دارد انجام شود. در واقع اگر یک مرکز ماساژ بدون مجوز فعالیت کند، قابل اعتماد نبوده و خدمات ماساژ آن به عنوان خدمات بی‌کیفیت تلقی می‌شوند. زیرا مراکز ماساژ معتبر و دارای مجوز، انواع ماساژ را به طور استاندارد  و مطابق با مقررات  انجام می‌دهند.

۴- متخصصان مجرب و ماهر

ماساژ کارمندان یک نوع ماساژ حرفه‌ای است که به دانش و تجربه بالا نیاز دارد. به همین دلیل بهترین مرکز ماساژ باید از ماسورهای حرفه‌ای، با تجربه و متخصص بهره‌مند باشد تا بتواند انواع تکنیک‌ها و روش‌های ماساژ را متناسب با نیاز افراد اجرا کند.

۵- تنوع در خدمات

یک مرکز ماساژ معتبر باید مجموعه‌ای از خدمات را با تنوع بالا به کارمندان ارائه دهد. زیرا کارمندان نیازهای جسمی و روانی مختلفی داشته و باید خدمات ماساژ را متناسب با نوع نیاز خود دریافت کنند.

۶- محیط آرام و تمیز

فضای مرکز ماساژ برای کارمندان باید آرامش بخش بوده و هیچ سر و صدا و شلوغی نداشته باشد. در طراحی داخلی یک مرکز ماساژ معتبر از نورپردازی‌های  خاص استفاده می‌شود تا بر دلپذیر شدن محیط تاثیر مثبت داشته باشد. استفاده از موسیقی آرام و دکوراسیون دلنشین از دیگر مواردی است که باید در این مراکز رعایت شود.

از سوی دیگر در محیط ماساژ باید به اصول بهداشتی توجه شده و نظافت بالایی داشته باشد. تخت‌های ماساژ، محیط کار، وسایل مورد استفاده و حتی ماسورها باید کاملاً بهداشتی بوده و نظافت بالایی داشته باشند. این موضوع در تضمین سلامت و ایمنی کارمندان تاثیرگذار است.

۷- استفاده از وسایل و تجهیزات مرغوب

ماساژ کارمندان باید با استفاده از روغن‌ها، محصولات ماساژ، وسایل و تجهیزات مرغوب و درجه یک انجام شود. زیرا بدین شکل ماساژ دلپذیرتر شده و تجربه بهتری را برای کارمندان به دنبال دارد.

۸- زمانبندی و قیمت مناسب

مراکز ماساژ معتبر باید امکان تنظیم وقت‌های متنوع را داشته باشند تا کارمندان با توجه به زمان کاری خود امکان استفاده از ماساژ را داشته باشند. از سوی دیگر هزینه‌های ماساژ نیز باید متناسب با استانداردها تعیین شود تا کارمندان بتوانند به راحتی هزینه ماساژ را پرداخت کنند.

 

بهترین مرکز ماساژ اصفهان برای کارمندان

مرکز ماساژ آپادانا به عنوان یکی از بهترین مراکز ماساژ برای کارمندان در اصفهان معرفی می‌شود. این مرکز تمامی خدمات ماساژ را به طور کاملاً حرفه‌ای و متنوع به کارمندان ارائه می‌دهد. این موضوع سبب جلب رضایت کارمندان شده و مرکز آپادانا را تبدیل به محیطی ایده‌آل برای استراحت ذهنی و جسمی و کاهش استرس کارمندان تبدیل کرده است.

مجوزها و گواهینامه‌های مرکز آپادانا کاملا معتبر می‌باشد. ماسورهای این مرکز متخصص و مجرب می‌باشند و می‌توانند خدمات ماساژ را متناسب با نیاز و مشکلات کارمندان ارائه دهند. در این مرکز تمامی استانداردهای بهداشتی رعایت شده و خدمات ماساژ به کمک محصولات با کیفیت انجام می‌شود.

 

موقعیت مکانی آپادانا  مناسب است و در قلب اصفهان واقع شده است. بدین ترتیب کارمندان می‌توانند دسترسی آسانی به این مرکز ماساژ داشته باشند و در کمترین زمان از خدمات ماساژ این مرکز بهره‌مند گردند‌. این مرکز ماساژ زمانبندی منعطفی داشته تا کارمندان بتوانند با توجه به  زمان مورد نظر خود، ماساژ دریافت کنند. 

 

فواید ماساژ برای کارمندان

ماساژ کارمندان یک راهکار موثر برای کم کردن استرس، اضطراب و تنش‌های کاری می‌باشد. کارمندان در طول روز فشارهای زیادی را تحمل می‌کنند. این فشارها می‌تواند به صورت جلسات مکرر، حجم بالای کار، ساعات مختلف پشت میز نشینی،  درگیری با مسائل مختلف، چالش‌های شغلی و سایر موارد باشد.

بدین شکل میزان استرس و خستگی کارمندان افزایش یافته و از کارایی آنها کاسته می‌شود. ماساژ روشی طبیعی برای بازیابی انرژی و کمک به بهبود روحیه می‌باشد. از طریق ماساژ برای کارمندان می‌توان تنش‌های عضلانی و مشکلات روحی و جسمی را رفع کرد و با بهره‌وری بیشتری به انجام وظایف روزانه پرداخت.

 از طریق ماساژ جریان خون بهبود یافته التهاب‌های عضلانی کمتر می‌شود و درد گردن، شانه و کمر بهبود پیدا می‌کند. کارمندانی که ماساژ دریافت می‌کنند نسبت به سایر افراد از انگیزه، آرامش، تمرکز، انرژی و روحیه بهتری برای انجام امور  شغلی برخوردار می‌باشند.

انواع ماساژ برای کارمندان 

ماساژ مخصوص کارمندان در مرکز ماساژ اصفهان با تکنیک‌ها و روش‌های مختلف اجرا می‌شود. هر یک از این ماساژ‌ها مزایا و  ویژگی‌های خاصی دارند. کارمندان باید با توجه به نیاز و مشکلات روحی و جسمی خود، ماساژ خاصی را دریافت نمایند.  این ماساژ‌ها عبارتند از:

  • ماساژ رفع درد و گرفتگی برای کارمندان

این نوع ماساژ با تمرکز بر نقاط حساس و متشنج بدن، تمامی دردها و گرفتگی‌های عضلانی که به دلیل نشستن‌های طولانی مدت ایجاد شده را رفع می‌کند.  از طریق این ماساژ جریان خون کارمندان بهتر شده و التهابات کم می‌شود.

  • ماساژ تناسب اندام برای کارمندان

بیشتر کارمندان به دلیل عدم تحرک مناسب و نشستن‌های طولانی مدت از فرم دلخواه بدن برخوردار نیستند. در ماساژ تناسب اندام از تکنیک‌ها و روش‌هایی استفاده می‌شود تا عضلات بدن تقویت شده و فرم مورد نظر را پیدا کند.

  • ماساژ درمانی برای کارمندان

در این روش ماساژ برای کارمندان از تکنیک‌های مختلف استفاده می‌شود تا  مشکلات جسمی و روانی کارمندان بهبود پیدا کند.  این نوع ماساژ از میزان عوارض ناشی از فشار کاری کاسته  و منجر به درمان دردها و اختلالات گوناگون می‌شود.

  • ماساژ سر و صورت برای کارمندان

در مرکز ماساژ آپادانا این روش ماساژ با تمرکز بر بخش‌های مختلف سر و صورت انجام می‌شود. این ماساژ کاربردی منجر به کم کردن تنش‌های عصبی، سردرد و فشارهای ذهنی می‌شود.

  • ماساژ رفع چین و چروک برای کارمندان

کارمندان در طول روز تنش‌ها و فشارهای بسیاری را تحمل می‌کنند. از سوی دیگر پشت میز نشینی و کار با سیستم کامپیوتر باعث تغییر در حالات پوست شده و سلامت آن را به خطر می‌اندازد.

به مرور زمان  پوست  با چروک‌های مختلفی روبرو شده و زیبایی اولیه خود را از دست خواهد داد. کارمندان می‌توانند با دریافت ماساژ رفع چین و چروک با اعتماد به نفس بیشتری در محیط کار فعالیت کنند.

  • ماساژ حرکات اصلاحی برای کارمندان

در بعضی از مواقع ساعات کاری طولانی کارمندان باعث می‌شود که خستگی خود را با قرار دادن بدن در وضعیت ناصحیح، جبران کنند. این موضوع باعث قوز کمر، درد گردن و ناهنجاری‌های مختلفی می‌شود.  به کمک ماساژ حرکات اصلاحی در مرکز ماساژ اصفهان می‌توان ناهنجاری‌ها و مشکلات مختلف را درمان کرد

  • ماساژ ریلکسی برای کارمندان

این نوع ماساژ برای کارمندان یک ماساژ آرامش بخش است که از میزان استرس و تنش‌های روزانه می‌کاهد. با انجام این ماساژ فرد آرامش خود را بازیابی کرده و با حس بهتری به انجام امور شغلی و زندگی شخصی خود می‌پردازد.

  • ماساژ لاغری برای کارمندان

کارمندان در طول روز ساعات طولانی را پشت میز می‌نشینند و به انجام امور روزانه می‌پردازند. عدم تحرک در این افراد باعث تجمع چربی در بدن شده  و چاقی و اضافه وزن را به دنبال دارد‌. با انجام ماساژ لاغری در مرکز ماساژ آپادانا می‌توان  چربی‌های اضافی را کاهش داده و  به وزن دلخواه رسید.

  • ماساژ رفع اسپاسم برای کارمندان

کارمندانی که ساعات کاری طولانی مدتی دارند، پس از اتمام کار با اسپاسم عضلانی روبرو می‌شوند. ماساژ رفع اسپاسم منجر به تسکین اسپاسم و تنش‌های عضلانی می‌گردد.

  • ماساژ رفع خستگی برای کارمندان

ماساژ رفع خستگی یکی دیگر از ماساژ‌هایی است که در مرکز ماساژ اصفهان به کارمندان ارائه می‌گردد. این ماساژ با رفع خستگی به بازیابی انرژی کمک می‌کند.

آن دسته از کارمندانی که علاوه بر شیفت کاری خود، ساعات اضافه کاری نیز دارند با انجام این ماساژ می‌توانند انرژی لازم برای انجام امور را دریافت کرده و عملکرد خود را بهبود ببخشند.

  • ماساژ آرامش برای کارمندان

در مرکز ماساژ آپادانا یک ماساژ برای کارمندان در نظر گرفته شده که به عنوان ماساژ آرامش شناخته می‌شود. در این ماساژ از تکنیک‌هایی استفاده می‌شود تا  فرد از نظر ذهنی و جسمی راحت شده و در حالت آرامش قرار گیرد.

  • ماساژ بهبود خواب برای کارمندان

شلوغی‌های روزمره، پیچیدگی مسائل کاری،  تجمع ارباب رجوع،  استرس، تنش زیاد، فشار کاری و سایر موارد باعث می‌شود که کارمندان پس از اتمام شیفت کاری با اختلالات خواب روبرو شوند. از طریق ماساژ کارمندان می‌توان به بهبود خواب کمک کرد.  بدین شکل فرد برای شروع روز بعد  انرژی لازم را به دست می‌آورد.

  • ماساژ کمر درد برای کارمندان

این ماساژ در مرکز ماساژ آپادانا با تکنیک‌ها و روش‌هایی انجام می‌شود تا درد کمر تسکین یافته  و بدن در وضعیت بهتری قرار گیرد. کمردردهای ناشی از تحرک کم و نشستن‌های طولانی مدت از طریق این ماساژ برای کارمندان رفع می‌شود.

  • ماساژ بدن درد برای کارمندان

بعضی از کارمندان علاوه بر درد در یک نقطه از بدن، با یک درد کلی نیز روبرو می‌شوند. بدن درد  باعث می‌شود که بدن عملکرد بهینه‌ای نداشته باشد و بر تمرکز  و دقت فرد نیز تاثیر می‌گذارد‌. با انجام ماساژ بدن درد در مرکز ماساژ اصفهان می‌توان به خوبی  درد بدن را رفع نمود.

  • ماساژ شانه درد برای کارمندان

 کار با سیستم کامپیوتر، استفاده مکرر از دست‌ها برای تایپ و نگارش، عدم حرکت دست‌ها به  جهت‌های مختلف در ساعات طولانی  و مواردی از این قبیل باعث می‌شود که کارمندان  احساس درد در ناحیه شانه داشته باشند. به کمک انجام این ماساژ می‌توان از درد شانه رهایی یافت.

  • ماساژ سوئدی برای کارمندان

این ماساژ  در مرکز ماساژ آپادانا با حرکات نرم و ملایم انجام می‌شود. کارمندان می‌توانند از طریق این ماساژ تنش‌ها، استرس‌ها  و فشار کاری خود را کاهش داده و بر سلامت جسم و روان خود بیفزایند.

  • ماساژ روسی برای کارمندان

ماساژ روسی بر لایه‌های عمیق از عضلات و بافت‌ها تمرکز دارد.  بدین شکل ماسور با انجام تکنیک‌های ماساژ روسی، دردهای مزمن و تنش‌های عضلانی کارمندان را کاهش می‌دهد.

  • ماساژ تایلندی برای کارمندان

در این روش ماساژ برای کارمندان از تکنیک‌های فشاری و کششی استفاده می‌گردد تا انرژی‌های مسدود شده در عضلات و بخش‌های مختلف بدن کارمندان  رها شود. آن گروه از کارمندانی که در طول روز احساس خستگی، گرفتگی و بی حوصلگی بسیاری دارند با انجام این ماساژ می‌توانند سطح انرژی خود را بهبود ببخشند.

  • ماساژ ورزشی برای کارمندان

در بعضی از مواقع انعطاف پذیری بدن کارمندان به حدی کم می‌شود که حتی در هنگام پشت میز نشستن و کار با سیستم نیز درد را تجربه می‌کنند. با انجام ماساژ ورزشی می‌توان  قدرت بدن را افزایش داد تا عضلات در برابر عوامل مختلف مقاومت بیشتری داشته باشند.

  • ماساژ سنگ داغ برای کارمندان

در این نوع ماساژ کارمندان از سنگ‌های گرم استفاده می‌شود. این سنگ‌ها مخصوص ماساژ بوده و منجر به تسکین درد، تنش و مشکلات عضلانی می‌گردند.

  • ماساژ حوله داغ برای کارمندان 

ماساژ برای کارمندان را می‌توان از طریق حوله داغ نیز انجام داد. در این روش نقاط دردناک مشخص شده سپس با ایجاد حرارت و ماساژ در این نقاط،  دردهای عضلانی کاهش پیدا می‌کند.

  • ماساژ آروماتراپی برای کارمندان

کارمندانی که در ادارات شلوغ مشغول به کار هستند، در پایان هر روز حس  خستگی  ذهنی و جسمی بسیاری دارند. با انجام آروماتراپی ماساژ کارمندان می‌توان از میزان تنش‌ها و استرس‌ها کاست و بر آرامش فرد افزود. این نوع ماساژ با استفاده از روغن‌های معطر و خاص انجام می‌شود.

  • ماساژ رفلکسولوژی برای کارمندان

یکی دیگر از انواع ماساژ مخصوص کارمندان ماساژ رفلکسولوژی می‌باشد.  در این نوع ماساژ بر نقاطی از پاها، دست‌ها و گوش‌ها فشار وارد می‌شود‌.  کارمندانی که می‌خواهند  شرایط عمومی بدن خود را  بهتر کنند می‌توانند از این نوع ماساژ در مرکز ماساژ آپادانا استفاده نمایند.

  • ماساژ بافت عمیق برای کارمندان 

نشستن‌های طولانی و ساعات کاری خسته کننده باعث می‌شود که عضلات بدن با تنش‌های مختلفی روبرو شوند. با انجام ماساژ بافت عمیق می‌توان بر لایه‌های عمیق عضلات فشار وارد کرد تا بدین شکل  دردها و تنش‌های آن رفع شود.

  • ماساژ شیاتسو برای کارمندان

این ماساژ کارمندان مخصوص افرادی است که تنش‌ها و استرس‌های بسیاری را در محل کار متحمل می‌شوند. با تکنیک‌های فشاری، کششی و درمانی ماساژ شیاتسو می‌توان جریان انرژی بدن را آزاد کرد و  سطح انرژی را افزایش داد.

  • ماساژ اسپرت برای کارمندان 

در مرکز ماساژ اصفهان تمامی کارمندان می‌توانند از ماساژ اسپرت  بهره‌مند شود. این ماساژ بر انعطاف‌پذیری بدن کارمندان می‌افزاید تا در طول روز بدون مشکلات عضلانی و با حس بهتری به انجام امور شغلی و زندگی شخصی خود بپردازند.

  • ماساژ پرفورمنس برای کارمندان

 تکنیک پرفورمنس ماساژ برای کارمندان نیز در مرکز ماساژ آپادانا ارائه می‌شود. این ماساژ  وضعیت کلی عضلات را بهبود بخشیده و به بازیابی انرژی آن کمک می‌کند.

  • ماساژ اسپا برای کارمندان

ماساژ اسپا در خانه ماساژ اصفهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین ماساژ‌ها شناخته می‌شود. در این روش ماساژ از تکنیک‌ها و راهکارهایی استفاده می‌گردد تا کارمندان آرامش یافته  و دردهای کل بدن تسکین یابد.

تماس با مرکز ماساژ برای کارمندان 

مرکز ماساژ آپادانا مجوز معتبر از مراجع ذی‌صلاح و اتحادیه ماساژ دارد. این مرکز ماساژ در قلب اصفهان واقع شده و دسترسی به آن برای کارمندان به راحتی امکان‌پذیر است. کارمندان می‌توانند در مرکز آپادانا، خدمات ماساژ را به طور تخصصی دریافت کنند. زیرا این مرکز از ماسورهای متخصص و مجرب برخوردار می‌باشد.

تکنولوژی‌ها و تکنیک‌های به کار رفته در این  مرکز ماساژ اصفهان کاملاً پیشرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا می‌باشد. کارمندان می‌توانند در مرکز آپادانا، تمامی خدمات ماساژ را متناسب با نیاز خود با قیمت مناسب دریافت کنند.  برای تماس و یا مراجعه به مرکز آپادانا می‌توانید از طریق آدرس و شماره‌های درج شده در انتهای سایت اقدام کنید.

خدمات ماساژ برای کارمندان

خدمات ماساژ برای کارمندان در مرکز آپادانا برای خانم‌ها و آقایان به طور مجزا  انجام می‌شود.  از این طریق کارمندان می‌توانند با در نظر داشتن شرایط کاری، زمان، نوع فعالیت و نیاز خود ماساژ خاصی  دریافت کنند.  مرکز ماساژ آپادانا برای کارمندان ارگان‌ها و ادارات مختلف شهر اصفهان  انواع خدمات ماساژ را با کیفیت بالا در نظر دارد. طرف قرارداد ماساژ با کارمندان   

مرکز ماساژ آپادانا در شهر اصفهان آماده انعقاد قرارداد با ادارات، ارگان‌ها و مراکز مختلف می‌باشد. این مرکز با انعقاد این قراردادها تمامی خدمات ماساژ را با کیفیت بالا و به طور کاملاً تخصصی به کارمندان ارائه می‌کند. کارمندان ارگان‌هایی که می‌توانند از  ماساژ تخصصی مرکز آپادانا برخوردار شوند عبارتند از:

۱- ماساژ برای کارمندان پتروشیمی اصفهان

کارمندان پتروشیمی اصفهان تحت شرایط خاص شغلی در محیط‌های پر استرس، شلوغ، پیچیده و پرتنش به فعالیت می‌پردازند. این کارمندان در انتهای ساعت کاری خستگی بسیاری را تجربه می‌کنند و این موضوع بر سطح انرژی آنها تاثیر منفی دارد. می‌توان از انواع ماساژهای عمیق، ریلکسی، رفع خستگی  و ماساژهای کاهش درد به عنوان ماساژ برای کارمندان پتروشیمی استفاده کرد.

۲- ماساژ برای کارمندان ذوب آهن اصفهان

در محیط‌های صنعتی سنگین مانند ذوب آهن کار کارمندان کمی سخت‌تر است. کارمندان ذوب آهن اصفهان  ساعت‌های طولانی پشت میز نشسته، رفت و آمد طولانی داشته  و با انواع دردهای عضلانی و اسکلتی روبرو می‌شوند.

این افراد نه تنها از نظر جسمی بلکه خستگی‌های ذهنی و روحی را نیز تجربه می‌کنند. برای این افراد باید انواع ماساژ کاهش درد، ماساژ‌های عضلانی، ماساژ‌های عمیق،  ماساژ آرامش  و یا سایر ماساژها متناسب با نیاز کارمندان ذوب آهن ارائه گردد.

۳- ماساژ برای کارمندان فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان یکی از بزرگترین شرکت‌های ایران است که کارمندان بسیاری دارد. هر یک از این کارمندان در بخش خاصی مشغول به کار شده و در شرایط فیزیکی و روحی مختلفی قرار دارند. کارمندان فولاد مبارکه شیفت کاری مختلفی داشته و متناسب با آن از نظر جسمی و روحی با مشکلات و دردهای متفاوتی روبرو می‌شوند.

این کارمندان در طی رفت و آمد به شرکت فولاد مبارکه نیز ممکن است دردهای اسکلتی و عضلانی مختلفی  داشته باشند. برای دردهای عضلانی و اسکلتی، رفع خستگی، قرار گرفتن در وضعیت نامناسب، رفع گردن درد، شانه درد، کمر درد،  بازیابی انرژی، دریافت حس آرامش  و رهاسازی بدن می‌توان از انواع ماساژ برای کارمندان فولاد مبارکه در مرکز آپادانا استفاده کرد.

۴- ماساژ برای کارمندان شهرداری اصفهان

یکی از استان‌های  پرجمعیت ایران اصفهان است که از مناطق مختلفی تشکیل شده است.  هر منطقه اصفهان برای خود شهرداری خاصی دارد و این شهرداری‌ها دارای کارمندان مختلفی می‌باشند. کارمندان شهرداری متناسب با نوع وظایف خود ممکن است ساعات طولانی پشت میز نشینی یا رفت و آمد در بخش‌های مختلف شهر را  داشته باشند.

این کارمندان  در طول روز با  افراد زیادی  در ارتباط هستند و  از نظر روحی و جسمی بسیار خسته می‌شوند.  انواع ماساژ کارمندان در مرکز ماساژ آپادانا مخصوصاً ماساژ‌های ریلکسی و آرامش بخش برای این افراد گزینه مناسبی است.

۵- ماساژ برای کارمندان نیروگاه اصفهان

کارمندان نیروگاه اصفهان فعالیت‌های فیزیکی و استرس‌زای بسیاری دارند. این افراد در طی ساعات کاری خود با مسائل مختلفی روبرو هستند و از نظر شغلی در یک شرایط ایده‌آل به دور از استرس و تنش قرار ندارند. به همین دلیل ماساژ می‌تواند برای این کارمندان گزینه مطلوبی در جهت کاهش تنش و استرس باشد.

۶- ماساژ برای کارمندان شرکت نفت اصفهان

در شرکت نفت اصفهان کارمندان بسیاری مشغول به کار هستند که در زمینه‌های مختلف ارتباطی، اپراتور، کارشناسی و سایر موارد فعالیت می‌کنند. هر یک از این افراد با توجه به وظایف خود در معرض انواع آسیب‌های عضلانی و اسکلتی قرار دارند. به همین دلیل ماساژ برای کارمندان در انتهای روز کاری سخت و دشوار، می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای این افراد باشد.

۷- ماساژ برای کارمندان پلی اکریل اصفهان

شرکت پلی اکریل اصفهان در زمینه تولید نخ و الیاف پلی استر و همچنین الیاف اکریلیک فعالیت دارد. کارمندان این شرکت به طور گسترده در حال فعالیت در بخش‌های مختلف بوده و در طول روز علاوه بر ساعات کاری باید زمانی را نیز به رفت و آمد به این شرکت اختصاص دهند.

 جدا از خستگی ناشی از کار، خستگی رفت و آمد نیز در بین کارمندان شرکت پلی اکریل اصفهان دیده می‌شود. این کارمندان می‌توانند از انواع ماساژ در مرکز ماساژ اصفهان در جهت بهبود وضعیت بدن استفاده کنند.

۸- ماساژ برای کارمندان اتاق بازرگانی اصفهان

اتاق بازرگانی اصفهان از بخش‌ها و واحدهای مختلفی تشکیل شده است. هر یک از این بخش‌ها  کارمندان خاصی دارند و هدف‌های مشخصی را دنبال می‌کنند. کارمندان اتاق بازرگانی در طی روز  باید پاسخگویی به افراد بسیاری داشته باشند.

همچنین باید در زمینه رسیدگی، برنامه‌ریزی، پیگیری موارد خاص، بهبود فرایندهای کاری و سایر موارد کوشا باشند. همین امر سبب ایجاد خستگی، تنش، استرس،  قرار گرفتن بدن در وضعیت نامناسب و احساس درد در بخش‌های مختلف بدن می‌شود. ماساژ برای کارمندان اتاق بازرگانی  متناسب با نیاز این افراد در مرکز ماساژ آپادانا انجام می‌شود.

۹- ماساژ برای کارمندان بانک اصفهان

در محیط‌های بانکی کارمندان با ارباب رجوع به طور مستقیم در ارتباط هستند. کارمندان بانک از صبح تا زمان اتمام فعالیت بانک،  به طور پیوسته کار می‌کنند و  خستگی،

تنش و استرس بسیاری را تحمل می‌نمایند

.

این افراد  به دلیل پشت میز نشستن و کار با کامپیوتر ممکن است با مواردی مانند کمردرد،  شانه درد، بدن درد، سردرد، چین و چروک پوست، اضافه وزن،  دردهای عضلانی و اسکلتی روبرو شوند. در مرکز ماساژ آپادانا ماساژ کارمندان بانک متناسب با نیاز آنها  انجام می‌شود.  کارمندان بانک‌های زیر می‌توانند با مراجعه به مرکز ماساژ آپادانا  از خدمات ماساژ این مجموعه بهره‌مند گردند:

  • ماساژ برای کارمندان بانک سپه
  • ماساژ برای کارمندان بانک کشاورزی
  • ماساژ برای کارمندان بانک ملت
  • ماساژ برای کارمندان بانک ملی
  • ماساژ برای کارمندان بانک تجارت
  • ماساژ برای کارمندان بانک صادرات
  • ماساژ برای کارمندان بانک پاسارگاد
  • ماساژ برای کارمندان بانک رفاه
  • ماساژ برای کارمندان بانک مسکن
  • ماساژ برای کارمندان بانک پارسیان
  • ماساژ برای کارمندان بانک اقتصاد نوین
  • ماساژ برای کارمندان بانک سینا
  • ماساژ برای کارمندان بانک توسعه تعاون

 

معایب مرکز ماساژ بدون مجوز برای کارمندان

کارمندان برای انتخاب مرکز ماساژ در اصفهان باید به مجوز  آن توجه داشته باشند. زیرا  مراکز مختلفی در شهر اصفهان به صورت غیر مجاز اقدام به ماساژ کارمندان می‌کنند. این مراکز نیروی متخصص نداشته و ممکن است که انواع خدمات ماساژ را به طور بی‌کیفیت و همراه با آسیب به کارمندان ارائه کنند.

بدین شکل مشکلات جسمی و روحی کارمندان بهبود نیافته و امکان بدتر شدن آن وجود دارد.  این مراکز تحت نظارت هیچ مرجعی نمی‌باشند و همین امر باعث می‌شود که استانداردها، مقررات و اصول بهداشتی در این مراکز رعایت نگردد. معمولاً خدمات این مراکز ماساژ برای کارمندان گران تمام شده و اصلاً به صرفه نیست.

ماساژ برای کارمندان در منزل یا محل کار

بعضی از ماسورها ماساژ کارمندان را در منزل یا محل کار انجام می‌دهند.  این کار معایب و خطراتی را به دنبال دارد که از بین آنها می‌توان به عدم  آرامش در محیط برای ماساژ پرداخت. از سوی دیگر انجام ماساژ در محیط‌های مختلف باعث حواس پرتی و  عدم تمرکز بر ماساژ می‌گردد.

این امکان وجود دارد که این ماسورها مجوز معتبری نداشته باشند و خدمات را به طور بی‌کیفیت و همراه با آسیب بر کارمندان اجرا کنند. همچنین از آنجایی که این افراد شناخته شده نیستند و معمولاً کارمندان از این افراد فقط یک شماره تماس دارند، ممکن است که با مواردی مانند سرقت اموال، آسیب به تجهیزات و مواردی از این قبیل روبرو شده و دیگر دسترسی به ماسور نداشته باشند.

آموزش ماساژ برای ارائه خدمات به کارمندان 

بسیاری از افراد به یادگیری ماساژ مخصوص کارمندان علاقه دارند. مرکز ماساژ آپادانا برای این افراد فرصتی فراهم کرده تا تمامی تکنیک‌ها، راهکارها و روش‌های ماساژ کارمندان را زیر نظر افراد متخصص آموزش ببینند.

این آموزش‌ها مطابق با استانداردها انجام شده و فرد  تحت نظارت بهترین و با تجربه‌ترین مربیان ماساژ آموزش می‌بیند. در پایان این دوره آموزشی یک مدرک معتبر از فنی حرفه‌ای به  فرد تعلق می‌گیرد که از طریق آن می‌تواند برای اشتغال به ماساژ برای کارمندان  اقدام کند.

کارت هدیه ماساژ برای کارمندان 

هدیه دادن به کارمندان بسیار سخت است زیرا نمی‌توان هدیه‌ای پیدا کرد که به خوبی از این افراد تقدیر  کرده و همچنین احترام فرد را به کارمندان نشان دهد. به کمک کارت هدیه ماساژ کارمندان می‌توان یک هدیه خاص به این افراد تقدیم کرد.

 از این طریق کارمندان می‌توانند سطح استرس خود را کاهش داده و وضعیت جسمی و روانی خود را بهبود ببخشند. این هدیه برای کارمندان بسیار شادی‌بخش و خوشحال‌کننده است. زیرا از فشار کاری و نشستن‌های طولانی مدت رهایی یافته و انرژی خود را بازیابی می‌کنند.  کارمندان می‌توانند به کمک این کارت هدیه از خدمات ماساژ در مرکز آپادانا بهره‌مند گردند.

ماساژ برای روز کارمند 

در تقویم روز چهارم شهریور به عنوان روز کارمند نامگذاری شده است. مرکز ماساژ آپادانا به پاس قدردانی از کارمندان عزیز در این روز خدمات ماساژ را به تمامی کارمندان به طور ویژه ارائه می‌کند. کارمندان می‌توانند برای رهایی از فشارها، تنش‌ها، استرس‌ها، مشکلات جسمی و روانی مختلف از این ماساژ استفاده کرده  و آرامش و انرژی خود را بازیابی کنند.

تخفیف ماساژ برای کارمندان 

مرکز ماساژ آپادانا تخفیف ویژه‌ای جهت ماساژ برای کارمندان در نظر گرفته تا بتوانند به راحتی از خدمات ماساژ استفاده کرده و سطح زندگی و وضعیت بدنی خود را بهبود ببخشند. کارمندان ارگان‌ها و شرکت‌های مختلف می‌توانند از این طریق هزینه کمتری برای انجام ماساژ بپردازند.

بدین شکل با صرف هزینه محدود گام موثری در جهت حفظ سلامت بدن کارمندان برداشته می‌شود. این تخفیف به کارمندان کمک می‌کند که در محیطی آرام و به دور از استرس تجربه خوشایندی داشته باشند.

ماساژ تخصصی برای کارمندان  

آپادانا یکی از مجرب‌ترین مراکز ماساژ در اصفهان است. این مرکز کلیه خدمات ماساژ را  با بالاترین سطح کیفی به کارمندان ارائه می‌کند. ماسورهای مرکز ماساژ آپادانا  از بین افراد متخصص و ماهر انتخاب شده‌اند و تجربه بالایی در زمینه ماساژ کارمندان در اصفهان دارند.

این افراد برای کارمندان متناسب با نوع نیاز خود خدمات ماساژ خاصی را ارائه می‌کنند. کارمندانی که در طی روز با تنش‌ها، استرس‌ها و مشکلات مختلفی روبرو هستند می‌توانند با دریافت این خدمات ماساژ، انرژی و آرامش خود را بازیابی کرده و  با تمرکز و عملکرد بهینه‌تری به ادامه فعالیت خود بپردازند.

محصولات ماساژ برای کارمندان 

برای انجام ماساژ مخصوص کارمندان در مرکز ماساژ اصفهان نیاز به محصولات و تجهیزات مختلف  است. این محصولات عبارتند از:

  • ملحفه ماساژ برای کارمندان

 ماساژ برای کارمندان باید از طریق ملحفه‌های مخصوص و بهداشتی انجام شود. هر فرد باید برای خود یک ملحفه داشته باشد تا بتواند با خیال آسوده‌تری  در مرکز آپادانا ماساژ مورد نظر را دریافت کند. ملحفه‌های ماساژ در مرکز آپادانا کاملاً بهداشتی و تمیز می‌باشند.

  • عطرهای آرامش بخش و اسانس‌های متنوع برای کارمندان

در بعضی از خدمات ماساژ به عطرها و اسانس‌های مختلفی نیاز است.  این عطرها آرامش بیشتری را به کارمندان هدیه کرده و استرس‌ها و تنش‌ها را به طور کلی از محیط ماساژ دور می‌سازند. رایحه این عطرها و اسانس‌ها کاملاً طبیعی بوده و  هیچ مشکلی را برای کارمندان به دنبال ندارند.

  • بالش‌ها و پشته‌های طبی برای کارمندان

در بعضی از انواع ماساژ مخصوص کارمندان  به بالش‌ها و پشتی‌های طبی نیاز است. زیرا در این ماساژ‌ها  باید از نواحی حساس بدن مانند گردن، کمر و یا سایر بخش‌ها محافظت شود. این پشتی‌ها و  بالش‌های طبی به خوبی از بخش‌های مختلف بدن محافظت می‌کنند.

  • روغن‌های تخصصی ماساژ برای کارمندان

روغن‌هایی که برای ماساژ کارمندان در مرکز ماساژ اصفهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای ترکیبات طبیعی بوده و آرامش خاصی را به کارمندان هدیه می‌کنند. بدین ترتیب ماساژ برای کارمندان با این روغن‌های طبیعی تاثیر بیشتری دارد.

  • حوله‌های گرم کننده برای کارمندان

کارمندان برای انجام ماساژ در مرکز ماساژ آپادانا به حوله گرم کننده نیاز دارند. این حوله‌ها باید کاملاً بهداشتی و تمیز باشند تا بیماری و مشکلات مختلف را بین افراد رواج ندهند.  حوله‌های موجود در مرکز آپادانا کاملاً تمیز و نو بوده و فرد می‌تواند با رعایت نکات بهداشتی از خدمات ماساژ خود در این مرکز لذت ببرد.

رضایت مشتریان ماساژ برای کارمندان  

کارمندانی که از مرکز ماساژ آپادانا در قلب اصفهان خدمات ماساژ دریافت کرده‌اند، از این خدمات کاملاً رضایت داشته و  بازخوردهای مثبتی را به ثبت رسانده‌اند.  این مرکز فعالیت‌های خود را به طور کاملاً استاندارد و تخصصی انجام می‌دهد و به همین دلیل  بیشترین رضایت را از مشتریان  دریافت نموده‌ است.

اکثر کارمندان پس از مراجعه به این مرکز از خدمات متنوع آن بهره‌مند شده و در نهایت مشکلات روحی و جسمانی خود را رفع نموده‌اند. می‌توان بازخوردهای ثبت شده از این افراد را در انتهای این مطلب مشاهده کرد. اگر شما هم خدمات ماساژ کارمندان را در این مرکز دریافت نموده‌اید؛ با ثبت نظر خود در بخش نظرات به سایر کاربران کمک کنید تا بتوانند  تصمیم‌گیری بهتری در این زمینه داشته باشند.

کلام پایانی

در این مطلب، ماساژ برای کارمندان و تمامی نکات مربوط به آن را مورد بررسی قرار دادیم. از طریق اطلاعات ارائه شده می‌توانید خدمات ماساژ را زیر نظر افراد متخصص و ماهر دریافت کنید. اگر می‌خواهید مشکلات روحی و جسمانی خود را بهبود بخشیده و در جهت سلامت بدن خود گامی بردارید پس می‌توانید ماساژ کارمندان در اصفهان را انتخاب کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید.

Related Articles

مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

مرکز ماساژ آپادانا ارائه کننده انواع ماساژ های ریلکسی ، رفع گرفتگی ، درمانی ، زیبایی و لاغری در اصفهان است.

این مرکز با ماسور های دوره دیده و دارای مدرک تخصصی بوده و به صورت حرفه ای فعالیت مینماید.

مرکز ماساژ آپادا نا دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و علاوه بر مشتریان خصوصی و اختصاصی با سازمان های بزرگ فعالیت مینماید. 

تماس با مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

شماره رزرو:

03136412629

ارتباط با مدیریت:

09130268595

آدرس:

اصفهان،چهار راه آپادانا ، ابتدای آپادانا اول ، جنب ایستگاه تاکسی ، مرکز ماساژ آپادانا