انواع ماساژ برای پزشکان اصفهان

انواع ماساژ برای پزشکان

ماساژ پزشکان انواع مختلفی دارد. بدین شکل هر پزشک با در نظر داشتن نیاز خود می‌تواند ماساژ مخصوصی را دریافت کند. این ماساژ‌ها عبارتند از:

  • ماساژ رفع درد و گرفتگی برای پزشکان

این ماساژ با تمرکز بر نقاط حساس و متشنج بدن انجام می‌شود تا دردها و گرفتگی‌های عضلانی ناشی از ایستادن‌ها و فعالیت‌های روزانه متعدد پزشکان رفع گردد.  در واقع با انجام این ماساژ جریان خون بهبود پیدا کرده و التهابات کاهش می‌یابند.

  • ماساژ تناسب اندام برای پزشکان

ماساژ برای پزشکان می‌تواند با هدف تناسب اندام انجام شود. در این روش از تکنیک‌های خاص استفاده می‌شود تا عضلات تقویت شده و فرم بدن بهبود پیدا کند. آن گروه از پزشکان که فعالیت‌های فیزیکی سنگینی دارند می‌توانند به کمک انجام این ماساژ، گردش خون را بهبود بخشیده و انعطاف‌پذیری عضلات را افزایش دهند.

  • ماساژ درمانی برای پزشکان

این ماساژ پزشکان با هدف درمان درد و بهبود  سطح عملکرد عضلات مفاصل با تکنیک‌های خاص انجام می‌شود. ماساژ درمانی، سلامت عمومی بدن را بهبود بخشیده و استرس پزشک را کاهش و انرژی وی را افزایش می‌دهد.

  • ماساژ سر و صورت برای پزشکان

ماساژ سر و صورت با تحریک نقاط خاص در مرکز ماساژ آپادانا انجام می‌شود. این ماساژ به کاهش سردرد، بهبود تمرکز و رفع خستگی‌های ذهنی کمک قابل توجهی دارد. با انجام این ماساژ جریان خون افزایش پیدا کرده و اکسیژن‌رسانی به مغز بهتر انجام می‌شود.

  • ماساژ رفع چین و چروک برای پزشکان

ماساژ رفع چین و چروک یکی از محبوب‌ترین ماساژ‌ها برای پزشکان است. این ماساژ برای پزشکان اصفهان به طور ویژه انجام می‌شود. با انجام این ماساژ، تولید کلاژن و افزایش جریان خون به پوست صورت می‌گیرد تا چین و چروک‌ها کاهش پیدا کنند. از این طریق طراوت و شادابی پوست حفظ می‌شود.

  • ماساژ حرکات اصلاحی برای پزشکان

بسیاری از پزشکان به دلیل داشتن فعالیت‌های مکرر دچار ناهنجاری‌های اسکلتی و عضلانی می‌شوند. ماساژ پزشکان در مرکز ماساژ آپادانا می‌تواند به طور تخصصی و با ارائه حرکات اصلاحی، وضعیت قرارگیری بدن را بهبود بخشیده و این ناهنجاری‌ها را رفع کند.

  • ماساژ ریلکسی برای پزشکان

ماساژ ریلکسی با حرکات آرام و ملایم انجام می‌شود تا استرس و اضطراب پزشک رفع گردد. در واقع این ماساژ برای پزشکانی که با استرس شغلی شدیدی روبرو هستند مناسب است.

  • ماساژ لاغری برای پزشکان

در این روش سیستم لنفاوی تحریک شده و متابولیسم بدن افزایش پیدا  می‌کند. پزشکان کم تحرک می‌توانند با دریافت این ماساژ، چربی‌های اضافه بدن خود را کم کرده و  به تناسب اندام برسند.

  • ماساژ رفع اسپاسم برای پزشکان

این ماساژ برای پزشکان با تمرکز بر عضلات اسپاسم شده و با هدف کاهش تنش‌های عضلانی انجام می‌شود. بدین شکل درد کاهش یافته و عضلات در وضعیت راحتی قرار می‌گیرند.

  • ماساژ رفع خستگی برای پزشکان

ماساژ رفع خستگی باعث افزایش انرژی و بهبود کیفیت زندگی پزشکان می‌شود. در این روش از تکنیک‌های ملایم استفاده می‌گردد تا خستگی جسمی و روانی پزشک رفع شود.

  • ماساژ آرامش برای پزشکان

ماساژ آرامش در مرکز ماساژ اصفهان با هدف  ایجاد آرامش و کاهش استرس و اضطراب انجام می‌شود. پزشکانی که در شغل خود با مشکل عدم تمرکز روبرو هستند، می‌توانند با دریافت این ماساژ آرامش یافته و عملکرد شغلی بهتری داشته باشند.

  • ماساژ بهبود خواب برای پزشکان

پزشکان به خواب کافی نیاز دارند تا  در زمینه شغلی خود  کارایی مناسبی داشته باشند.  ماساژ بهبود خواب، سیستم عصبی را تحریک کرده و باعث ایجاد آرامش در پزشک می‌شود. بدین ترتیب کیفیت خواب مطلوب و ایده آل می‌گردد.

  • ماساژ کمر درد برای پزشکان

یکی از رایج‌ترین انواع ماساژ برای پزشکان ماساژ کمردرد است که بر عضلات کمر و کاهش تنش‌های عضلانی تمرکز دارد. این ماساژ درد کمر را بهبود بخشیده و انعطاف پذیری آن را افزایش می‌دهد.

  • ماساژ بدن درد برای پزشکان

فعالیت مستمر پزشکان  و حجم کار بالا باعث ایجاد بدن درد در این افراد می‌شود. مرکز ماساژ آپادانا ، ماساژ بدن درد را با تمرکز بر نقاط دردناک و التهابی  انجام می‌دهد. بدین شکل این دردها کاهش یافته و عملکرد بدن بهتر می‌شود.

  • ماساژ شانه درد برای پزشکان

درد شانه‌ یکی از دردهای بسیار آزاردهنده برای پزشکان می‌باشد.  زمانی که حرکت شانه درد داشته باشد  فرد را از کارهای روزانه باز می‌دارد. به کمک ماساژ شانه درد می‌توان دردهای عضلات شانه و تنش‌های عضلانی در این بخش را رفع کرد.

  • ماساژ سوئدی برای پزشکان

ماساژ سوئدی در مرکز ماساژ اصفهان بسیار پرطرفدار است.  این ماساژ برای آرام کردن ذهن، بدن و  تسکین درد انجام می‌شود. به کمک تکنیک‌های کلاسیک این ماساژ، جریان خون در بدن بهبود پیدا کرده و تنش‌های عضلانی رفع می‌شود.

  • ماساژ روسی برای پزشکان

ماساژ روسی از طریق تکنیک‌های عمیق و ضربه‌ای به تقویت عضلات و بهبود سیستم عصبی کمک می‌کند. پزشکانی که فعالیت سختی دارند می‌توانند به کمک این ماساژ، قدرت و استقامت عضلات خود را افزایش دهند.

  • ماساژ تایلندی برای پزشکان

این ماساژ ترکیبی از یوگای تایلندی و  طب فشاری است که به کاهش تنش‌های عضلانی کمک می‌کند. در این روش از حرکات کششی و فشارهای عمیق استفاده می‌شود. این ماساژ برای پزشکان افزایش انرژی و کاهش استرس را به دنبال دارد.

  • ماساژ ورزشی برای پزشکان

پزشکان برای انجام فعالیت‌های ورزشی باید تنش عضلانی را کاهش دهند  و بر قدرت و استقامت عضلات بیفزایند. ماساژ ورزشی بر عضلات فعال تمرکز داشته و عملکرد ورزشی را بهبود می‌بخشد. از این طریق پزشکان در حین انجام فعالیت‌های ورزشی دچار آسیب نمی‌شوند.

  • ماساژ سنگ داغ برای پزشکان

ماساژ سنگ داغ به کمک سنگ‌های گرم انجام می‌شود.  این ماساژ جریان خون در بدن را افزایش داده و به بازیابی آرامش و کاهش تنش‌های عضلانی پزشک کمک می‌کند.

  • ماساژ حوله داغ برای پزشکان

این ماساژ پزشکان به کمک حوله‌های گرم انجام می‌شود تا پزشک  دردهای عضلانی  کمتری داشته باشد.  در این روش جریان خون  بهتر شده و به فرد حس آرامش منتقل می‌شود.

  • ماساژ آروماتراپی برای پزشکان

یکی از انواع ماساژ مخصوص پزشکان آروماتراپی است که به کمک روغن‌های معطر انجام می‌شود. این ماساژ حالت روحی، استرس‌ها و تنش‌های پزشک را کاهش می‌دهد. ماساژ آروماتراپی در نهایت باعث افزایش حس آرامش و راحتی در پزشک می‌گردد.

  • ماساژ رفلکسولوژی برای پزشکان

ماساژ رفلکسولوژی بر نقاط خاصی از دست و پا تمرکز دارد تا عملکرد بدن بهتر شده و دردها کاهش پیدا کنند. این ماساژ برای پزشکان بسیار سودمند است و سلامت عمومی بدن و انرژی آن را افزایش می‌دهد.

  • ماساژ بافت عمیق برای پزشکان

ماساژ بافت عمیق بر لایه‌های عمیق عضلات تمرکز دارد. به همین دلیل این ماساژ باعث کاهش تنش‌های مزمن و افزایش حرکت‌پذیری عضلات می‌شود. پزشکانی که به طور مداوم با دردهای عضلانی مواجه هستند، می‌توانند با انجام ماساژ بافت عمیق این دردها را کاهش دهند.

  • ماساژ شیاتسو برای پزشکان

در مرکز ماساژ آپادانا ماساژ شیاتسو به کمک فشارهای دقیق بر نقاط خاصی از بدن انجام می‌شود. این ماساژ به عنوان یک ماساژ فول بادی شناخته می‌شود و جریان انرژی را در بدن بهبود می‌بخشد. از این طریق تنش‌های عضلانی کم شده و فرد احساس آرامش بیشتری خواهد داشت.

  • ماساژ اسپرت برای پزشکان

ماساژ اسپرت بر نیازهای ورزشی پزشکان تمرکز دارد. این نوع ماساژ قدرت و استقامت عضلات را ارتقا داده و از ایجاد آسیب در بخش‌های مختلف بدن جلوگیری می‌کند. از طریق این ماساژ سیستم گردش خون، عملکرد بهینه‌تری خواهد داشت.

  • ماساژ پرفورمنس برای پزشکان

ماساژ پرفورمنس به کمک تکنیک‌های تخصصی باعث عملکرد بهتر عضلات می‌شود. این ماساژ کارایی جسمانی را افزایش داده و میزان خستگی را به حد چشمگیری کم می‌کند. معمولا این ماساژ در نواحی خاصی مانند شانه و گردن انجام می‌شود. از آنجایی که پزشکان در طول روز فعالیت مداومی دارند، می‌توانند به کمک این ماساژ از میزان خستگی خود بکاهند و انرژی لازم را دریافت کنند.

  • ماساژ اسپا برای پزشکان

ماساژ اسپا یکی از محبوب‌ترین انواع ماساژ برای پزشکان است. این ماساژ ایجاد حس آرامش و راحتی در فرد داشته و به بهبود حالات روحی و کاهش استرس وی کمک می‌کند.

 

 

.

.

جهت مطالعه متن کامل مقاله لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید 

ماساژ برای پزشکان در اصفهان

یا ماساژ برای پزشکان در اصفهان در مرکز ماساژ آپادانا را در گوگل سرچ نمایید

Related Articles

مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

مرکز ماساژ آپادانا ارائه کننده انواع ماساژ های ریلکسی ، رفع گرفتگی ، درمانی ، زیبایی و لاغری در اصفهان است.

این مرکز با ماسور های دوره دیده و دارای مدرک تخصصی بوده و به صورت حرفه ای فعالیت مینماید.

مرکز ماساژ آپادا نا دارای مجوز رسمی از اتحادیه بوده و علاوه بر مشتریان خصوصی و اختصاصی با سازمان های بزرگ فعالیت مینماید. 

تماس با مرکز ماساژ آپادانا اصفهان

شماره رزرو:

03136412629

ارتباط با مدیریت:

09130268595

آدرس:

اصفهان،چهار راه آپادانا ، ابتدای آپادانا اول ، جنب ایستگاه تاکسی ، مرکز ماساژ آپادانا